Головка циліндра. Розподільний вал. Клапан. Коромисло.
Сьогодні не один мотодвигун не обходитися без голівки блоку циліндрів - це одна із значних ланок цілісного ланцюжка двигуна, працездатність якого важлива при пересуванні мототранспорту. Монтується головка блоку циліндрів у верхньому секторі блоків циліндрів, при цьому забезпечується виконання таких функцій, як створення простору для спалювання палива, подача/видалення відпрацьованого повітря та охолодження установки. Також головка блоку циліндрів сприяє роботі приладів упорскування пального і бере на себе виконання ролі корпусної ланки для кріплення різних складових.
Відповідно до такого різноманіття функцій головка блоку циліндрів характеризується складною будовою.
Вибір матеріалу виготовлення голівки блоку циліндрів виконується з урахуванням максимального значення рівня електропровідності. Зазвичай це метал з алюмінієм, хоча застосування чавуну та інших матеріалів також має місце у виготовленні цих функціональних складових.
Головка блоку циліндрів та закріплені на ній частини піддаються великим навантаженням, це веде до посиленого зношування та пошкоджень. За рідкісним винятком можна зустріти поломку самої головки - це різноманітні спотворення форми, тріщини, руйнування, що виникають внаслідок корозії та фізичних впливів. У таких випадках головка блоку циліндрів неремонтопридатна, її замінюють на нову. Заміну слід робити відповідно до номера в каталозі та такого самого типажу, інакше конструкція не буде відповідати параметрам та місцю свого розташування.
Проводячи профілактичне усунення несправностей головки блоку циліндрів у визначені терміни, можна досягти тривалого терміну експлуатації двигуна, його надійності та високої продуктивності.
- 178120
- 178136
- 178112
- 178113
- 178129
- 178126
- 178125
- 178139
- 178124
- 178102
- 178119
- 178103
- 178101
- 178104
- 178105
- 178128
- 178127
- 178110
- 1021
- 1870 219114
- 74126
- V-966
- 178107
- 178118